EAA:n uutisia ja jäsenkirjeet

Akustinen seura kuuluu Euroopan akustisten seurojen kattojärjestöön EAA:n (European Acoustics Association). Näin ollen kaikki EAA:n palvelut ovat ilmaisia Akustinen seura ry:n jäsenille. Näitä palveluja ovat:

EAA:n www-portaali (Fenestra)

Acta Acustica united with Acustica (AAuA), ainoa eurooppalainen tieteellinen lehti, joka kattaa kaikki akustiikan alat.

Acoustics in Practice (AiP), uusi eurooppalainen lehti, jossa on käytännön läheisiä artikkeleita kaikilta akustiikan aloilta. Lehti on ilmainen kaikille.

Kuukausitiedote (Nuntius Acusticus), jossa on listattu ajankohtaisia uutisia, tietoja konferensseista, tietoja työpaikoista, jne. Uusin tiedote sekä tiedotearkisto löytyvät täältä.

Palvelu opiskelijoille (Schola), jossa on listattu yliopistoja, joissa annetaan akustiikan alan koulutusta Euroopassa.

Tieteellisiä julkaisuja (Documenta Acustica), mm. konferenssien proceedingseja, väitöskirjoja, kirjoja, raportteja.