Hallitus myönsi tunnustuspalkintoja

Akustinen Seura ry:n hallitus jakoi tunnustuspalkintoja Akustiikkapäivillä Oulussa 28.10.2019. Seuran kunniajäseneksi nimitettiin prof. Tapio Lokki hänen ansiokkaasta ja pitkästä toiminnasta Akustisen Seuran hyväksi sekä  merkittävästä suomalaisen akustiikan alan edistämisestä. Vuoden akustikko -palkinnot myönnettiin dos. Valtteri Hongistolle (avokonttoreiden/monitilatoimistojen viimeaikaisista tutkimuksista ja akustiikan alan tunnettavuudesta julkisuudessa) ja TkT Mikko Kylliäiselle (asuinrakennusten ääneneristävyyden tutkimuksesta, erityisesti askeläänikojeisiin liittyvästä tutkimuksesta). Loistavista opinnäytetöistä myönnettiin Matti Karjalaisen rahaston palkinnot DI Eero-Pekka Damskäggille sekä DI Ismo Pänkäläiselle.